Webbinarium om framtidens superkrafter

Välkommen till ett webbinarium där Arbetets museum och Framtidsfrön presenterar sina erbjudanden för skolor och andra verksamheter. Alltid med koppling till läroplanen. Under webbinariet kommer vi besvara frågor som: Det kommer finnas möjlighet att ställa frågor under webbinaret. Missa inte detta tillfälle! När: 19 april kl. 15.30 – 16.15Var: TeamsKostnad: GratisFör vem: Pedagoger, SYV:are, skolledare och för alla som […]

19 april 2023 19 april 2023
Via Teams

Under webbinariet kommer vi besvara frågor som:

• Hur kan lek och superkrafter kopplas till självkänsla och yrkesval?
  • Hur kan entreprenörskap i skolan lägga grunden för framtidens kompetensförsörjning?

När: 19 april kl. 15.30 – 16.15
Var: Teams
Kostnad: Gratis
För vem: Pedagoger, SYV:are, skolledare och för alla som är nyfikna
Varför: För att få inspiration och veta vad ni kan ta del av i Östergötland!
Frågor? Kontakta oss gärna!

Mer info samt registrering här